چگونگی ارسال کالا

کلیه ی سفارشات از طریق پست (سفارشی و پیشتاز) و تیپاکس ارسال میگردند، مشتری میتواند روش ارسال را بسته به نیاز خود انتخاب نماید.

روش پرداخت چگونه است ؟

فروشگاه اینترنتی نایاب کادو دارای درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال می باشد و شما میتوانید از طریق کلیه کارت های بانکی عضو شتاب خرید خود را انجام دهید.

چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری نمایم؟

بعد از ارسال سفارش کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک برای مشتری ارسال میگردد، و می توان آن را در سامانه ی رهگیری مرسولات مربوط به پست و تیپاکس رهگیری نمود.

رهگیری مرسوله ارسال شده از طریق پست

می توانید با استفاده از کد رهگیری و از طریق سامانه رهگیری مرسولات پست با آدرس اینترنتی https://tracking.post.ir/  از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

رهگیری مرسوله ارسال شده از طریق تیپاکس

می توانید با استفاده از کد رهگیری و از طریق سامانه رهگیری مرسولات تبپاکس با آدرس اینترنتی https://tipaxco.com/tracking از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

چگونه می توانیم به فروشگاه نایاب کادو اعتماد نماییم؟

فروشگاه نایاب کادو دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت اینترنتی می باشد، و کلیه سفارشات آن قابل پیگیری می باشند.